CyberPress
közéleti magazin
cyberpress@sopron.hu
2024. április 29., hĂ©tfĹ‘, Péter, Albert, Albertina napja


Irodalmi Kávéház

Intranet Galéria

Apróhirdetések

Képeslapok

Soproni Képindex

Polgármesteri Hivatal

ZÓNÁK
Főoldal
Lapszemle
  Lapszemle
Kultúra
  KultúrVáros
  Lélektől lélekig
  SzínházVilág
  Soproni Ünnepi Hetek
  Borváros
Regionális kulturális programajánló
  Színház
  Kiállítás
  Rendezvények
  Hangverseny-Zene
Cyber Kurír
  Hírek - események
  Szomszédvár - Régió
  Soproni Snassz
Európai Unió
  EU
Cyber hírek
  Közélet
  SopronMedia
  Városháza
  Sport
Szórakozás
  Fesztiválgájd
  HangFal
  Mi1más
  Diákélet - diákszáj
  ViccGödör
Gazdaság
  Kereskedelmi és Iparkamara
Sport - szabadidő
  Sportcentrum
  Száguldó Cirkusz
Tudomány-technika
  Űrvadász
  Egészség
Környezet
  Borostyán
  Egészség

Borváros  

Jó bornak is kell a cégér

A hazai szőlész-borásztársadalom is tudja, hogy régen nem igaz: A jó bornak nem kell cégér. A túltermelési válsággal küszködő ágazatokban a minőség – jelen esetben a jó bor – egy alapvető kritérium. Az eladások sikerének számtalan ezen túlmutató feltétele van.
    A jelentős nemzetközi piacvesztésen átesett magyar szőlészet-borászat a ’’világpiaci borháborúban’’ egy offenzív közösségi marketingpolitikával találhatja meg a helyét, amelyhez nélkülözhetetlen az állami és a vállalkozói szféra egyeztetett szerepvállalása.
    A múlt évben első alkalommal rendezték meg Sopronban a Bormarketing Konferenciát. Idén ötletekkel, tapasztalatokkal gazdagodva szervezi a Soproni Hegyközségi Tanács és tanácsadó csapata a Bormarketing Műhely Kht. a konferenciát az Agrármarketing Centrum Kht. támogatásával.
    Hagyományosan december első dekádjában, december 6-7-n kerül sor a rendezvényre.
    A II. Magyarországi Bormarketing Konferencia fővédnöke dr. Vonza András földművelésügyi és vidékfejlesztési miniszter. A rendezvényt a miniszter és a rendezvénynek otthont adó Sopron Megyei Jogú Város, polgármestere dr. Gimesi Szabolcs nyitja meg.
    Az első nap plenáris ülésén a borfogyasztási szokásokról, a közösségi marketing fontosságáról, a változó értékesítési csatornák okozta kihívásokról, az online média szerepéről hangzanak el előadások. Másnap a szekcióülések az alábbi témákra épülnek: Marketing kommunikáció szerepe a borászatban (szekcióvezető: Tonk Emil, Magyar Marketing Szövetség alelnöke), Vállalkozásfejlesztés a borászatban (szekcióvezető: dr. Kupa Mihály országgyűlési képviselő), Termékmarketing eszközrendszere a borok világában (szekcióvezető: Sárkány Péter, FVM-KÉKI tudományos főtitkára), Új technikák a borértékesítésben (szekcióvezető: dr. Kandikó József, Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának főigazgatója, Magyar Marketing Szövetség elnöke).
    A délutáni, esti kötetlen programok keretében az Első Magyarországi Bormarketing Konferencián kisorsolt borvidékek, a Tokaj-hegyaljai és a Csongrádi Borvidék mutatkozik be, a Magyar Millenniumi Borok Versenyének eredményét hirdetik ki, továbbá ’’A bor beszél belőlünk’’ címmel Viniczai András bordinátor vezetésével éjszakai kerekasztal beszélgetésre kerül sor a magyar borról.
    Mint látható a konferencia gazdag értékes előadásokban, a szakma nemzetközileg elismert kiválóságai fogják megosztani ismereteiket, tapasztalataikat a résztvevőkkel.
     Szakavatott, minőséget termelő borászok vallják, hogy a jelenlegi piaci körülmények között a gazdálkodásuk sikerének záloga a tudatos, jól szervezett marketing munka. Ebből kaphatunk ízelítőt a konferencia két napján.

Bővebb információ: www.bormarketingkonferencia.hu



2001. oktĂłber 24., szerda 22:04


címlap zóna archívum




© 1999-2007, Internet Sopron Egyesület