CyberPress.Sopron

(http://www.cyberpress.hu/)

Rovat: Borváros

2000. december 20., szerda 09:48


A soproni borvidék akadémiai megmérettetése

A Soproni borvidék akadémiai megmérettetése
 Első megjelenéssel Dékáni Díj!

December első napjai bővelkedtek a soproni borászokat, borbarátokat érintő eseményekben.
A Soproni Borvidék Hegyközségi Tanácsa, a Soproni Bor Útja közösségi agrármarketing program, az R-Marketing Bt. és támogatóik 7-én és 8-án nagy sikerrel bonyolították le az Első Magyarországi Bormarketing Konferenciát, az ágazat első és
egyedülálló országos fórumát.  Kapcsolódó eseményként zajlott le a Soproni Borbarátnők Bálja, amely a civil szervezet életében rendkívüli fontossággal bír.

 Ugyanebben az időben folyt a Nyugat-Magyarországi Egyetemen a Tudományos Diákköri Konferencia helyi fordulója, két szekcióban.
A Világgazdaságtan és Közgazdaság szekcióban induló versengők között Németh György Valentin IV. évfolyamos közgazdász hallgató a "Közösségi agrármarketing programok szerepe a Soproni borvidéken" című dolgozattal indult.
A dolgozat elkészültében jelentős szerepet vállalt a Nyugat-Magyarországi Egyetem Vezetés-Szervezés Intézete, személyesen Keglovich István tanár úr.
A TDK eredményhirdetésén fény derült arra, hogy az egyetem professzori gárdája igen érdekesnek és továbbfejlesztésre, vizsgálatra érdemesnek tartotta a bormarketing, borkultúra témában készült művet. A dolgozat többek személyes érdeklődését is felkeltette, és Dr. Gidai Erzsébet professzor asszony dékáni díját is elnyerte.
 Reményeink szerint a közeljövőben egyre több lehetőség nyílik a tárgykör megismertetésére és előrelépésre, akár az egyetemen, akár a következő bormarketing konferencián - értesültünk Németh György Valentin IV. évfolyamos közgazdász hallgató tudósításából.